در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
درباره مــا
خوش اومدین به وبلاگ ! این وبلاگ رو درست کردم تا بتونید خیلی راحت آلبوم ها و آهنگ ها رو دانلود کنید ، مطالب دیگه ای مثل عکس و اخبار مربوط خوانندگان رو هم قرار میدم،همچنین گاهی وقتا سعی میکنم بهترین فیلم ها،سریال ها،برنامه ها و کلا هرچیز قابل دانلودی که به دردتون بخوره رو قرار بدم،امیدوارم لذت ببرید.
موضوعات
آرشیو
  • 1402
  • 1401
  • 1400
  • 1399
  • 1398
  • 1397
  • 1396
  • 1395
  • آخرین کاربران
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در سایت چه چیزی بزاریم؟

    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ Dear Mama از 2Pac

    1185 بازدید جمعه 12 آذر 1395 تک آهنگ,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ 2Pac به نام Dear Mama

    2Pac -  Dear Mama MP3 Download

    به همراه ترجمه آهنگ



    آموزش دانلود : ابتدا روی لینک دانلود کلیک کنید سپس صفحه ای باز میشود 7 ثانیه منتظر بمانید(ممکن است کمی بیشتر از 7 ثانیه طول بکشد ) و روی عبارت سبز رنگ ( رد کردن تبلیغ ) کلیک کنید )

    When I was young me and my mama had beef
    وقتی که جون بودم من و مامانم دعوا داشتیم


    Seventeen years old kicked out on the streets
    17 سالم بود که  از خونه بیرون انداختنم


    Though back at the time, I never thought I'd see her face
    موقعی که بخودم اومدم هیچ وقت فکر نمیکردم که نتونم چهرش رو ببینم


    Ain't a woman alive that could take my mama's place
    هیچ زنی نمیتونه جای مامانه منو بگیره


    Suspended from school; and scared to go home, I was a fool
    از مدرسه اخراج شدم  و میترسیدم برم خونه  یه احمق بودم


    with the big boys, breakin all the rules
    با پسرای بزرگ تموم قانون رو شکوندم


    I shed tears with my baby sister
    من با خواهر کوچولوم گریه میکردم


    Over the years we was poorer than the other little kids
    اون سال ها ما از بچه های دیگه بدبختر بودیم


    And even though we had different
    با اینکه تفاوت هایی داشتیم


    daddy's, the same drama
    بابا.درام همیشگی


    When things went wrong we'd blame mama
    وقتی اوضاع خراب میشد ما مامان رو مقصر میدونستیم


    I reminice on the stress I caused, it was hell
    من یادمه تو خیابون چه کارایی میکردم .جهنم بود


    Huggin on my mama from a jail cell
    مادرم رو بغل میکردم از پشت سلول زندان


    And who'd think in elementary?
    و کی فکر میکرد که آسونه؟


    Heeey! I see the penitentiary, one day
    هی!!!من بازداشتگاه رو یه روز دیدم


    And runnin from the police, that's right
    واز پلیس فرار میکردم.درسته


    Mama catch me, put a whoopin to my backside
    مامان منو گرفت وسرم محکم داد میزد

     
    And even as a crack fiend, mama
    وحتی مثل یه آدم معتادوشرور.مامان


    You always was a black queen, mama
    تو همیشه یه ملکه سیاه هستی مامان


    I finally understand
    من آخر فهمیدم


    for a woman it ain't easy tryin to raise a man
    برای زن آسون نیست تا یه مرد رو بزرگ کنه


    You always was committed
    تو همیشه یه متعهد هستی


    A poor single mother on welfare, tell me how ya did it
    یه مادر تنها تو آسایش.بم بگو چطور تونستی


    There's no way I can pay you back
    هیچ راهی نیست که بتونم زحماتت رو جبران کنم


    But the plan is to show you that I understand
    اما این طرح نشون میده که من فهمیدم


    You are appreciated
    تو قدردانی شدی


    [Chorus: Reggie Green & "Sweet Franklin" w/ 2Pac]

    Lady...
    خانم


    Don't cha know we love ya? Sweet lady
    نمیدونی که دوست داریم؟خانم شیرین

    Dear mama
    مامان عزیز


    Place no one above ya, sweet lady
    هیچ کی از تو بالاتر نیست.خانم شیرین


    You are appreciated
    تو قدر دانی شدی


    Don't cha know we love ya?
    نمیدونی که دوست داریم؟


    [second and third chorus, "And dear
    mama" instead of "Dear mama"]

    [Verse Two: 2Pac]

    Now ain't nobody tell us it was fair
    حالا هیچ کی نمیتونه به ما بگه که اون خوب بود


    No love from my daddy cause the coward wasn't there
    هیچ عشقی از پدرم ندارم چون ترسو پیشم نبود


    He passed away and I didn't cry, cause my anger wouldn't let me feel for a stranger
    اون از ما دور شد و من گریه نکردم چون خشمم نمیذاره یه غریبه رو احساس کنم


    They say I'm wrong and I'm heartless, but all along I was lookin for a father he was gone
    اونا میگن من بد و بی عاطفم.اما تمامن داشتم دنبال پدری میگشتم که رفته بود


    I hung around with the Thugs, and even though they sold drugs
    من با آدم کشا میگشتم.و حتی اونا بهم مواد هم فروختن


    They showed a young brother love
    اونا عشق یه برادر رو بمن نشون دادن


    I moved out and started really hangin
    من رفتم بیرون و شروع کردم


    I needed money of my own so I started slangin
    من به پول احتیاج داشتم بنابرین شروع کردم به گستاخ بودن


    I ain't guilty cause, even though I sell rocks
    من گناهکار نیستم چون حتی سنگم میفروختم


    It feels good puttin money in your mailbox
    حال میده پول بذاری تو صندوق پستت


    I love payin rent when the rent's due
    من حال میکنم که اجاه رو بپردازم وقتی که موقعشه


    I hope ya got the diamond necklace that I sent to you
    امیدوارم اون گردنبد الماسی رو که برات فرستادم رو گرفته باشی


    Cause when I was low you was there for me
    چون وقتی که من پولی نداشتم تو کمکم کردی


    And never left me alone because you cared for me
    وهیچ وقت تنهام نذاشتی چون ازم محافظت میکردی


    And I could see you comin home after work late
    ومن میدیدم که از کار دیر میای خونه


    You're in the kitchen tryin to fix us a hot plate
    تو آشپز خونه ای داری واسمون یه چراغ خوراک پزی درست میکنی


    Ya just workin with the scraps you was given
    و داری با تکه هایی که خراب کردی بودی کار میکنی

     
    And mama made miracles every Thanksgivin
    ومامان چیز شگفت انگیز درست میکنه  موقعی که روزه شکر گذاریه


    But now the road got rough, you're alone
    و حالا جادت داره ناهموار میشه و تنهایی


    You're tryin to raise two bad kids on your own
    تو داری تلاش میکنی تا دو تا بچه بد رو بزرگ کنی


    There's no way I can pay you back
    هیچ راهی نیست که بتونم زحماتت رو جبران کنم

    But the plan is to show you that I understand
    اما این طرح نشون میده که من فهمیدم
    You are appreciated
    تو قدردانی شدی

    [Chorus]

    [Verse Three: 2Pac]

    Pour out some liquor and I reminsce,cause through the drama I can always depend on

    mymama
     یکم شراب از بطریم ریخت.و بیاد میارم بخاطر درام همیشه به مادرم توکل میکردم

     
    And when it seems that I'm hopeless You say the words that can get me back in focus
    و وقتی که ناامیدم  تو کلماتی رو میگی که منو به حالت خوب دوباره بر میگردونه


    When I was sick as a little kid
    وقتی که من مثل یه بچه کوچیک مریض بودم


    To keep me happy there's no limit to the things you did
    برای اینکه منو شاد نگه داری.میگفتی هیچ محدودیتی واسه کارایی که کردی وجود نداره

     
    And all my childhood memories
    وهمه خاطرات بچگیم


    Are full of all the sweet things you did for me
    پر از چیزای قشنگی هستش که واسم انجام دادی


    And even though I act craaazy
    بااینکه من مثل دیونه ها واکنش میدادم

     
    I gotta thank the Lord that you made me
    من باید از خدا تشکر کنم که منو ساختی


    There are no words that can express how I feel
    هیچ کلمه ای نمیتونه طوری که من احساس میکنم رو بتونه بیان کنه


    You never kept a secret, always stayed real
    تو هیچوقت راز نگه نمیداشتی همیشه راستین بودی

    And I appreciate, how you raised me
    وازت قدردانی میکنم برای اینکه منو بزرگ کردی

    And all the extra love that you gave me
    وهمه عشق های بزرگی که بمن دادی

    I wish I could take the pain away
    وآرزو میکنم که بتونم این درد رو ازبین ببرم

    If you can make it through the night there's a brighter day
    اگه بتونی سرار شب رو بگذرونی چون یه روز روشن تر وجود داره

    Everything will be alright if ya hold on
    همه چیز درست میشه اگه تحمل کنی

    It's a struggle everyday, gotta roll on
    یه کشمکش هست هر روز باید بره کنار

    There's no way I can pay you back
    هیچ راهی نیست که بتونم زحماتت رو جبران کنم

    But the plan is to show you that I understand
    اما این طرح نشون میده که من فهمیدم

    You are appreciated
    تو قدردانی شدی


    [Chorus]

    Sweet lady
    خانم شیرین
    And dear mama
    و مادر عزیز
    Dear mama
    مادر عزیز
    Lady [3X]
    خانم

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 1625
      کل نظرات : 20
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 2
      تعداد اعضا : 21
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 3,146
      بازديد ديروز : 449
      بازديد کننده امروز : 201
      بازديد کننده ديروز : 226
      گوگل امروز : 13
      گوگل ديروز: 21
      بازديد هفته : 6,132
      بازديد ماه : 13,708
      بازديد سال : 133,779
      بازديد کلي : 1,707,274
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.218.66.149
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • Lil Durk – Almost Healed
    • Metro Boomin – Spider-Man: Across The Spider-Verse Soundtrack
    • Lil Durk – All My Life Ft J. Cole
    • Quavo – Honey Bun
    • Eminem - Curtain Call 2
    • Eminem ft. 50 Cent - Is This Love
    مطالب پربازدید
    • دانلود بیت still dre
    • Dr. Dre - Still Dre Mp3
    • دانلود آهنگ Still D.R.E. از Dr. Dre و Snoop Dogg
    • دانلود آهنگ The Next Episode از Snoop Dogg و Dr.Dre
    • دانلود آهنگ Drake و Kanye West و Lil Wayne و Eminem به نام Forever
    • dr. dre feat. snoop dogg - the next episode Mp3 Download
    مطالب تصادفی
    • Yella Beezy - Broke Nights Rich Days
    • Lil Uzi Vert – New Patek
    • دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام دو برابر
    • دانلود آلبوم جدید Katy Perry به نام Greatest Songs
    • Nas Discography Download
    • BØRNS - Blue Madonna